miercuri, 26 ianuarie 2011

Spune-mi secretele tale si iti zic minciunile mele.

Imi pare rau ca .... te dezamagesc uneori , fara ca macar sa imi dau seama. Imi pare rau ca uneori nici nu iti merit iubirea. Sa nu te mai aud ca nu vezi de ce te-ar iubi sau ce ar iubi cineva la tine ~!~ Crede-ma , esti demn de iubire , mult mai demn decat ai crede tu , pentru tot ce esti , atat ca om , cat si ca personalitate , fizic , psihic , orice vrei tu . Nu inteleg de ce ma iubesti , dar stiu ca ...nu merit. Sincer acuma , tie ti se pare ca merit pe cineva care sa imi ierte mie tot ce fac gresit de absolut fiecare data ?! Mie nu ! Daca meritam, nu mai dadeam peste ce specimene am dat inaintea ta.
Imi pare rau ca nu pot sa iti fiu mereu aproape.
Azi.... oricat de mult ma doare sa iti scriu asta , nu sa iti spun , mi-ai dat impresia ca iti pare rau de tot ce tine relatia asta. Intr-o oarecare masura. M-ai facut sa ma simt ciudat , de asta plangeam rau la faza aia , pentru ca.... nu vreau sa te vad cu alta , nu cu mine , nu vreau sa pleci , nu vreau sa plec pentru ca atunci cand nu o sa mai fim , nu mai o sa fiu ce sunt acum , nu vreau sa stau fara tine ... Ce anume iubesc la acest "animal"? Simplu : pe el , cu tot ce e el , ce presupune sa fiu cu el. Si nu ai de ce sa te consideri animal , crede-ma. Daca erai un animal si atat , crede-ma ca nu ma mai suportai cu crizele mele de personalitate , depresie , nervi , prostie , negare , fericire , etc. Daca erai animal nu mai ziceai ca faci ceva si te tineai de cuvant , nu mai imi iertai atatea , nu mai eram noi doi impreuna ....Nu te inteleg total , si mi-e frica ca nu o sa fac asta niciodata. Sincer , imi pare rau pentru asta.
Poate ca e si vina mea... De fapt , e doar vina mea ~!~ Eu sunt aia care zice ca nu m-ar deranja sa ramanem impreuna mereu etc etc etc... Vise de copil in drum de maturizare , ce vrei ?! Stiu ca nu esti tu de vina pentru majoritatea lucrurilor , ci eu , dar chestia e ca uneori e si vina ta.Te-am vazut in vara timpurie , si de atunci m-am tot invartit in jurul tau. Ti-am zambit , chiar daca nu te cunosteam , pentru ca mi-ai placut. Mi-ai placut , pentru simplul fapt ca nici tu nu ma cunosteai , dar imi zambeai (si ca ma lasai sa te pipai sa vad daca iti cresc sanii..tre' sa recunosc)
Daca era sa fi un animal , nu mai erai cu mine pana acuma.
N-ai de ce sa te consideri animal . Putin ma intereseaza cum esti cu restul . NU ESTI ANIMAL ~!~
Nu vreau sa imi lasi doar lacrimi care sa imi tina de urat. Vreau sa stiu ca mereu o sa fi acolo , si ca ..... nu cu alta.Cer multe stiu ,dar ... HEI ~!~ Am si eu dreptul sa visez.
Tot imi lasi impresia ca regreti relatia , ca eu sunt singura care chiar pune sentimente ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu