luni, 24 ianuarie 2011

E despre ea


E doar o postare despre ea. Scriu aici despre ea pentru ca o iubesc , ca mi-e mai mult decat cea mai buna prietena , mi-e aproape sora , pentru ca nu suport sa o vad ranita sau jucata pe degete , pentru ca tin la ea , si tine la mine .
Nu suport sa te vad cum iti calci orgoliul in picioare pentru cineva care nu merita , cineva care oricum se joaca cu tine , cineva pentru care nici macar nu contezi atat de mult. Ideea e ca tu inca nu iti dai seama usor cand esti mintita , jucata pe degete etc , eu da , ca doar am trecut prin asta de mai multe ori . De asta tot tin sa te anunt cand mi se pare dubios.
Nu-mi place ca tu esti o persoana incredibila si ca se profita de pe urma ta . Recunosc , uneori am profitat de faptul ca ai fi mereu aproape de mine , dar nu mai are rost sa mai fac asta , ca nu e prietenie pe interes.
Ideea e ca .... regret intr-un oarecare fel faptul ca tu nu prea ai noroc la capitolul relatii , pentru ca stiu ca te-ai dedica total. Dar ti-am mai spus , o sa dai de tipul "Mister right-now" care o sa devina "Mister-right" , asa cum s-a intamplat si la mine . Niciodata nu am sa te inteleg total , dar stiu ca te apreciez pentru ce esti dar si pentru ce ai facut din mine , ca ai stiut cand sa imi spui sa ma opresc , sa nu ma fac ceva , sau din contra , sa fac ceva . Te iubesc pentru toate momentele in care mi-ai dat de inteles ca pentru tine chiar contez , ca nu sunt o prietena voiajera , care azi e maine nu mai e , ca pentru tine are o oarecare importanta si starea mea , parerea mea , chestii de genul asta.
N-ai sa intelegi nicioadata cat de mult semeni cu Kaori , pentru ca nu v-ati cunoscut , desi ar fi fost interesant . Semeni cu ea in ce faci , cum faci , cum gandesti uneori , ce simti , cum simti , cum te oftici din cauza mea , cum nu stii cum sa ii zici cuiva ceva fara sa il ranesti -in opinia ta- , cum te ingrijorezi de multe ori fara mitov , dar uneori ai toate drepturile si stangurile ca sa iti faci griji , cum nu suporti sa ma tai eu , tot ma tot ~!~
Te iubesc pentru tot ce insemni tu pentru mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu