marți, 25 ianuarie 2011

Exit the fall


Ideea e ca mereu o sa ai la cine sa te intorci , in bratele cui sa cauti suport moral si in ale carui brate sa te adapostesti atunci cand toti se intorc impotriva ta , ca mereu te voi iubi , indiferent daca tu mai o sa crezi sau nu , ca mereu te voi vrea inapoi.
Totusi , cum sa intri asa in mintea mea , si sa te bagi in sentimentele mele , fara sa iti ceri scuze sau macar sa imi zici , simplu : "Scuze , nu stiam ca te ranesc atat de usor." Prima zi cu tine , am plans. Ti-am plans pe piele , te-am urat si iubit o zi intreaga , m-ai prins tu cumva si nu vrei sa imi mai dai drumul . Nu ca m-ar deranja cu ceva.
Iti spun in fiecare dimineata "'Neata iubire!" si cand zic ca nu m-ar deranja sa raman cu tine mereu , chiar sunt serioasa. Stiu ca am putine momente in care sunt serioasa , dar asta e unul dintre ele.Nu-mi zice ca nu ma urasti uneori , cand pana si eu o fac . Nu-mi spune ca nu ai momente in care nici nu stii daca ma mai iubesti , eu le am . Nu-mi spune ca nu te-ai saturat sa ma tot ierti , cand eu sunt constienta de asta.
Nu am crezut niciodata ca o sa duc lipsa cuiva , dupa o zi pe alta , dar uite ca am inceput sa cred in momentele astea. Nu ma simt bine daca nu te vad , macar in trecere , o zi .
Sufletul meu l-am lasat langa caloriferul din camera ta , care seara e geniala . Cauta-l , ca poate o sa il gasesti pana la urma. Daca toate lunile astea au fost un vis... sa nu te pune dracu sa ma trezesti. Sa nu indraznesti sa ma trezesti ! Nu vreau sa ma trezesc si tu sa nu fi langa mine. "Oare ti-e frig acolo unde esti tu acum ? Oare ai momente in care iti mai doresti ca noi sa ajunge ca in cartea mea ? Pentru ca eu stiu ca eu sper la chestia asta in fiecare zi ...."
Ceva te face sa suferi in fiecare zi . Poate ca nu e reala , dar asa se simte. Nu ai vrea ca uneori lucrurile sa fie ca la inceput , cand gelozia , nervii , cearta repetata , despartirile , nu au patat nimic ?Am avut 2 zile in care am vrut sa uit de culoare ochilor tai ,am vrut sa uit ca in bratele tale ma simt cel mai in siguranta , ca in bratele tale e cald si ca pot sa iti simt parfumul delicat , amestecat cu tutun , ca in ochii tai vreau sa ma pierd mereu , ca .... te iubesc.
Cand te vad cum zambesti -am vazut mai rar asta in ultimul timp- creste inima in mine . O sa fiu mereu acolo pentru tine , chiar si peste 7 ani , nu conteaza. Anotimpurile se schimba , ploaia pica pe noi , noptile sunt mai scurte , zilele mai lungi , dar eu tot nu te las sa mai cazi , sau sa te reduci la zero .
Esti dragostea mea adevarata , singura speranta , arta mea , si nu vreau sa dai asta la o parte. Te rog sa nu pleci... Te implor ! Te fac eu cumva sa ramai cu mine...numai nu pleca.
Realizezi cum o sa fie cand termini tu liceul ? Cafeneaua in care stateam o sa o ocolesc , o sa fac tot ce pot ca sa nu te uit , o sa ascult Riot on the rooftops numai ca sa imi aduc aminte de tine , am sa pastrez pozele cu tine si o sa ma uit pierduta la ele ...Nu o sa pot sa uit amintirea ta , si nici privirea ta. Garantez.
Ador ca tu inca nu ai uitat replici din carte si ca mi le zici ... te asemeni cu Mario si nu cred ca o sa intelegi vreodata cat de mult. Te-am iubit si o sa te iubesc in paginile cartii scrise de mine. Daca ma lasi in noaptea asta , o sa ma trezesc singura. Ma uit la paharul plin cu suc de capsuni din fata mea si observ ca e pe jumatate gol...Puteam sa fac mult mai bine tot ce am facut pana acuma , puteam sa fiu exact cum vrei tu , dar...sunt eu . Dau gres. Stateam si te ascultam cu respirai... Esti perfect.
Mi-e frica de faptul ca nu te voi cunoaste total niciodata. Degeaba ne-am zis "povestile vietilor noastre" tot nu ne cunoastem mai bine ca inainte. Fac pariu ca amandoi am zis jumatate din ce aveam de zis.
Cand o sa pleci... imbraca-ma si arunca-ma in lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu