joi, 13 ianuarie 2011

Doar o postare


As adormi mult mai bine daca ai fi langa mine , daca m-as putea uita cand vreau in ochii tai , daca ai sta langa mine si ai zambi in felul ala pe care il ador.
Imi pare rau pentru ca te fac sa astepti sa nu mai am nervi sau crize de depresie , personalitate sau orice altceva , si ca te fac sa ma astepti mereu , sa ma suporti cu toate personalitatile mele . Nu merit unu ca tine. Sincer. Cine dracu sunt eu ca sa te fac sa astepti ?  Visez in contiunuare ca nu o sa imi zici ca ai plecat pe bune niciodata , nu as mai respira daca nu te-as vedea in ziua urmatoare , asa cum aveai de gand sa faci de atatea ori ....
Vreau ca tu sa ramai pentru ca am nevoie ca TU (tin sa subliniez tu , pentru ca nu vreau sa fie altu)  sa imi spui tot ce ai pe inima . Am nevoie de tine sa imi zici ca ma iubesti , chiar si in momentele in care nu merit asta , cand nu mai crede niciunu din noi ca mai iubeste.

2 comentarii:

  1. perfect!
    este atat de simplu si sincer incat nu poate fi mai mult!
    Esti o fiinta frumoasa si sunt sigura ca nu numai eu cred asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa e putin spus. si dap nu esti singura care crede asta. apropo te iubesc creato si dap stii ca tot o sa dorm langa tine tine si tot o sa`mi tin promisiunea cu rasaritul

    RăspundețiȘtergere