joi, 3 februarie 2011

Tu stii ?

Am nevoie de un erou... Al meu , propriu si personal. Sincer , chiar am nevoie de unul din astia.... Tre' sa ma salveze si pe mine cineva , cineva care e mereu gata sa ma ajute , caruia sa nu ii fie frica sa isi dea viata pentru mine , cineva caruia nu ii e teama de asta. Eroul ala care sa ma salveze cu cateva minute inainte...
NU le pasa tuturor oamenilor , nu toti pun sentimente , nu toti iubesc , toti mintim , toti plangem in anumite momente , toti murim , toti suntem uitati.Inca unul mai moare , inca unul se uita.
Pentru inca un raspuns pe care sa nu-l primesc : Pentru ce dracu inca mai sunt aici ?
Dragostea nu se naste din ura. Sau , mai bine zis , nu mereu. Visele mor , nu va mai mintiti ~!~ Dragostea nu va mai schimba nimic , lumea nu se va salva nici prin sucidere in masa , nici prin iubire. Lumea ar cam trebui sa se salveze acum , singura !! Lumea fura dragostea oamenilor , si nu trebuie niciodata sa uiti ca da , ai sentimente , si ca esti capabil de a iubi.
Am si eu momentele mele in care te urasc... Momente in care te urasc pentru ca am nevouie de tine , pentru ca sunt obisnuita cu tine , si ca te simt mereu prin preajma mea , chiar daca asta e imposibil.
Imi bag pula in talentul meu de a binedispune , ajuta , consola , asculta , sfatui , consilia pe cei din jur ~!~ Imi bag pula in ele de sentimente . Pentru ce dracu le am ?! Ce fac eu cu ele ??? La ce dracu le tin , de ce le tot primesc inapoi ? Le-am lasat in mainile voastre ca sa scap de ele , nu ca sa le primesc inapoi !!!!
Toate sentimentele sunt de cacat. Atat.












PS: plec sa ma caut iar... poate de data asta ma si gasesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu