miercuri, 11 mai 2011

Punct.Nu o iau de la capat.

Puteti toti sa va duceti unde vreti voi !
Stiti ce sa faceti cu viata voastra , mai lasati-ma ! In ochii vostrii se citeste fericirea , in ai mei in niciun caz asta. Cei care ma cunosc cu adevarat stiu de cate ori rad sau zambesc ,cand as vrea sa plang tot ce mai am in mine.
Pozele imi aduc aminte de trecutul care imi placea atat de mult. Amintiri cu persoanele care chiar au contat si inca mai conteaza cel mai mult pentru mine , pe lumea asta.
Sunt un nimic.... vorba ta , Mihai ...
Sunt un nimic pentru ca nu am ce sa fac cu viata mea , nu influenteaza pe nimeni cu nimic daca sunt aici sau in Tokio , nu ii ajuta cu nimic , dar in schimb ii strica cu mult simplul fapt ca ma cunosc .
Mi-e mult mai bine moarta , si mie si celorlalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu