sâmbătă, 7 mai 2011

Asa sunt eu ..




Sentimentala , asa cum scrie si la profil. Deci , imbecila.
Pun multe sentimente , mult prea repede.
Ma atasez repede de oameni , apoi regret mult timp asta.
Pesimista majoritatea timpului (99.9% adica) .
Optimista rareori.
Vad mereu partea goala a paharului. (cu apa , alcool , suc , cu ce vrei tu)
Plang usor si chiar daca nu am de ce .
Am incredere in multa lume , desi nu am de ce.
Am invatat sa gandesc inainte sa actionez.
Am doua persoane pe care le iubesc (panda si carla aka aluna ucigasa)
Am parerile mele , si nu mi-e rusine sau frica sa le zic.
Am pierdut toate persoanele pe care le iubeam pana acum.
Mai am 3 persoane de genul.
Il iubesc din ce in ce mai mult , de 11 luni.
Am si eu scopurile mele in viata , si visele mele , si dorintele mele , si sper sa le ating , desi stiu ca nu am cum.
Am problemele mele , si bucuriile mele.
Suntem la fel.
Dar suntem diferiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu