duminică, 8 mai 2011

Cand iti spun sa pleci , o fac ca sa vad ca ramai cu mine.
Cand spun ca plec , o fac ca sa ma faci sa stau cu tine.
Sunt dependenta de tine.
Fara tine nu pot , nu vreau , nu vad rostul.
Esti viata mea , mereu te voi iubi . <3
Esti in gandul meu si cand nu vreau .
Deci mereu.
Esti..perfect!
Singurul care m-a acceptat asa cum sunt , nu m-a judecat , si m-a schimbat in bine decat.
Chiar o sa imi fac buzele tale , nu ma intereseaza cum si ca o sa semene cu ale altcuiva , o sa fie ale tale.
La 18 ani tu faci ceva la tatuaj,chiar si o linie.
Sunt un dezastru fara tine , crede-ma.
Oamenii ranesc , si sunt raniti .
Iti mai aduci aminte prima oara cand ai fost ranit , nu?
Eu da.Si crede-ma pe cuvant (de cercetas , de ce vrei) nu e placut deloc.
"O persoana care nici nu poate sa pastreze legaturile pe care le-a legat , e lipsit de putere si unul care traieste mononton."
N-am nevoie de tine sa intelegi , am nevoie sa fi aici cu mine , pentru ca nu ma pricep la a pune pret pe cuvinte.
Sa rupi o legatura e extrem de usor.
E extrem de greu sa o faci la loc dupa.
Nu stiu de ce , dar am venit din prima la tine , cum te-am vazut de prima data.
Nici azi nu stiu de ce . Dar ma bucur ca am venit la tine.
E interesant ca la inceput erai cel care ma binedispuneam , desi nu stiam cum te cheama.
Ai tot ce vreau , si imi pare rau ca pe primul semestru ai dormit. *suspicious face*
Dar te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu