sâmbătă, 23 aprilie 2011

Ziua 2


AS :   Ziua 1 e scrisa aici.






Fumez mult. Mai ales cand sunt singura si nu trebuie sa bag un motiv stupid ca sa ies din casa .
Am gustat din lichiorul pe care l-am luat cu El pentru mama , ieri. E bun , si se simte gustul de cocos.
Iar am fumat.
Ieri ti-am lasat tie pachetul de Lucky Strike , macar asa m-am simtit si eu bine.
Mamei mele si tatalui meu , nu le place ce le-am luat de Paste. Asta e , sa le fie in ciorba.
N-am mai avut bani ca sa imi iau si mie ceva.
De Paste n-o sa primesc nimic. Niciodata nu am primit.
Ma gandesc la El .
Mi-e dor de El.
Imi pare rau ca n-am putut sa merg si eu cu El.
O sa fie un post in care o sa apara des " El ".
Pun pariu ca daca as vedea prin ochii Lui , as plange si eu de fericire , asa cum si El face.
Uneori.
Cam des.
Am o depresie urata , dar macar acum am aflat si eu motivul .
Pitic mi-a zis ca inca mai crede ca sunt mult mai matura decat varsta de 17 ani (neimpliniti) pe care o am.
Ana mi-a zis ca ma iubeste , dar ca nu o sa faca operatia aia care i-ar salva viata.
Si i-am zis ca si eu o iubesc.
Si i-am zis si lui Pitic ca il iubesc si i-am zis si ca nu inteleg de ce si-a tatuat initiala mea .
A incercat sa imi explice.
I-am zis ca tot n-am inteles , cand stiam amandoi bine ca am inteles.
Am plans cand mi-a explicat de ce.
I-am cerut poza cu tatuajul .
Nu mi-a dat.
Toata dimineata I-am zis cat de mult il iubesc .
Tot am o depresie urata.
Il vreau inapoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu