joi, 7 aprilie 2011

Gaura in intelesuri

Cred in putine. Cred in tine , in prietenii adevarate , in Carla , in iubire , in fericire termporala.
Da chiar ...fericirea de ce nu poate sa tina mai mult de cateva ore?
"O sa ma schimb. Devin alta persoana. Imi intorc spatele a cata ora? " De cate ori nu mi-am zis asta?
De cate ori ti-ai zis asta?
De ce sunt ignorata ?
Eu poate chiar cred in povestile pe care altii mi le-au zis ,sau le-au scris?
Mi-e frica sa ma uit...
Spune-mi acum cum ramane cu magia aia de care toti au uitat!
Spune-mi si tu mie , ca acum e randul tau...
De ce au devenit multe alte lucruri mult mai importante decat prietenii si dragostea si pur si simplu , fericirea? Mai incerca sa fi ce esti tu de fapt sau deja nu mai are sens?
 Cate ai facut ca sa nu fi ca toti ceilalti?
Sincer...ce rost mai are ? Incerc degeaba....
Post fara sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu