duminică, 7 noiembrie 2010

O sa inveti sa respiri. O sa invatam impreuna.

Nu cred in destin , nu vreau sa cred in destin , vreau sa cred doar in mine . Vreau sa pot sa spun ca ceva anume s-a intamplat doar pentru ca asa am vrut eu , sau doar din vina mea . Nu vreau sa imi fie vina purtata de notiuni abstracte pe care nu pot sa mi le dovedesc eu mie insumi.
Strecor prin pielea ta sangele meu ,credinta mea , nebunia mea si caut adapost pentru stele in inima ta .
De ce as crede in destin ? Cu ce m-ar ajuta ? Cu nimic . Nu vreau sa cred. Vreau sa cred in mine , cum am mai spus , si doar din cauza lucrului asta nu ma las sa cred in el . Nici macar nu exista.
Nu te uita in ochii mei . Poate te mint . Poate te minti singur ca m-ai inteles . Poate ca te vei pierde in intunericul lor . Nu te uita in ochii mei . Or sa te minta sigur .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu