joi, 23 iunie 2011

Visul meu nu are limite.
In fiecare zi mai adaug ceva.
Dupa el ma ghidez.
Azi poate nu pot , dar maine o sa pot. Tre' sa pot.
Eu vreau altceva decat zic ceilalti ca merit.
Ai mei nici macar n-au idee ce pot eu  sa fac.
In ziua in care nu o sa mai am nimic de ascuns , o sa ma simt bine.
Pot sa fiu stapana peste ce spun si cum.
N-am un caracter de fier , dar ma descurc.
In ziua in care o sa fiu pusa in fata faptului de a alege ce vreau sa fiu , atunci o sa observ ca zarurile au fost de mult timp aruncate , si eu mi-am pierdut orice sansa sa fac ce vreau.
Scanteia dintre mine si tine , e usor de aprins , si mai usor de intretinut , si greu de epuizat.
Cu tine langa mine ma simt ca acasa.
N-am nevoie de nimic altceva daca te am pe tine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu