joi, 16 iunie 2011

Intr-o buna zi poate o sa intelegeti toti de ce va zic ca nu exista motiv ca sa va faceti griji.
Intr-o buna zi poate o sa intelegeti toti de ce iert eu atat de usor si nu o sa va mai luati de mine.
Intr-o buna zi o sa intelegeti ca am crescut si eu , ca nu mai am 5 ani si ca da , chiar am niste probleme psihice destul de urate.
Cand o sa spun ca nu am nimic , atunci exista cateva variante de ce zic asta:
1. chiar nu am nimic.
2.am ceva dar nu vreau sa mai pun problemele mele in mintea ta.
3.mi-e prea lene ca sa incerc sa iti explic ce am.
4.o sa mint ca nu am nimic pentru ca nu vreau sa iti spun.


E complicat sa stii care din ele , dar mai bine sa ai idee macar de ce nu-ti zic ce am.
Moment de dezamagire totala , indreptata spre mai multe persoane.
Vina nu e buna de nimic , doar te face mai incompetent.
Ne pricepem atat de bine la cuvinte si actiuni cand nu e viata noastra.
Viata asta merita traita ?
Promit sa mint , ca parte dintr-o promisiune goala.
Imi pare rau ca am dezamagit atatia oameni.
Nu pricep ce e asa gresit , dar sa dea dracu sa va mai prind ca va mai luati de mine...


Voci  nebune din capul meu...

Un comentariu:

  1. Mai picur ceva apa proaspata, peste apa ta ... si crede-ma doar nebunii astei lumi mai stiu visa si curba lumea in imagini, melodii, cuvinte.
    Pup !

    RăspundețiȘtergere