sâmbătă, 12 martie 2011

I wrote about you

N-am cum sa nu te iubesc.N-am cum sa nu zambesc cand te vad , indiferent cat de rea a fost ziua mea . N-am cum sa ma vad fara tine.N-am cum sa plec de langa tine . N-am cum sa iti dau motive sa pleci. N-am cum sa te fac sa pleci.
Plang de cele mai multe ori cand ascult Riot on the rooftops , adica mereu , ca doar ma stii ca plang incredibil de usor.
Imagineaza-ti cum ar fi fost daca nu ne-am fi certat , daca nu am fi incercat sa fim ce nu suntem.... Mi-e dor de tine .Vreau sa fi aici .
Ceva nu e ok . Nu esti tu aici..
Inca mai am momente in care cred ca o sa te vad langa mine daca deschid ochii noaptea.
Trtistetea din cuvinte nu are legatura decat cu tine. Intrebarile pe care le pun si raspunsurile pe care mi le dai. Mi-e frica ca o sa pleci. Am dreptul !Ti-as sopti in ureche (daca as putea) : Iubitule , esti frumos in seara asta.Si ochii tai nu se compara deloc cu felul in care te iubesc pe tine. Cand te enervez , ai tot dreptul sa fi suparat pe mine.
Esti obsesia mea , tot ce cred , in ce cred , ce-mi trebuie , de ce am nevoie. Uneori nici nu e nevoie sa vorbesti , pentru ca stiu ce vrei sa zici. Se vede in privirea ta ca ma iubesti.In privirea mea , nu stiu...sper ca ce trebuie , adica faptul ca si eu te iubesc la fel de mult.
Nu o sa iti cer niciodata mai mult decat sa ramai cu mine , orice ar fi.Fac ORICE ca sa intelegi cum ma simt cand sunt cu tine si ce insemni pentru mine si ce simt pentru tine.

Un comentariu: