marți, 22 martie 2011

Cel mai nasol sentiment al vietii mele (iar)


L-ai simtit ?
Sentimentul ala ca nu ii apartii nimanui , ca orice ai face e acelasi lucru , ca nimic din tot ce ai zis/zici nu mai conteaza , ca nici tu nu mai contezi , atata timp cat altcineva e fericit .
Tre' sa se termine , ok , dar are de gand sa o mai faca? O data in viata mi-ar fi fost de ajuns , nu era nevoie de 3 ori , mai ales de 2 ori in aceeasi zi.
Aveam nevoie de altceva... Orice , numai asta nu !
Pitic: "De ce sa plangi pentru ceva ce s-a consumat?! Mergi mai departe. Plangi mai bine pentru ca ai un drum in viata pe care nu-l intelegi si nici nu-l cunosti."
Aici ai dreptate. (fii atent ca nu-ti dau dreptate prea des)
Stiu ca oricum eu incerc mereu sa iau inapuoi ce nu mai am , sau ce mi s-a luat , indiferent de natura obiectului , dar totusi... As prefera sa nu incerc sa te iau inapoi. Ai zis ca locul tau e langa mine.Ca simti si crezi asta ,si atunci asa e.
De ce tre' sa ne certam/despartim?! Putem mult mai bine...
Totul s-a zis , s-a facut. Ai luat ce era mai bun in mine. Am facut tot ce am putut mai bine pentru ca stiam ca tre' sa te fac mandru de mine. Nu am vrut sa te ranesc in halul asta , sa te fac dependent de oameni , sau sa te fac sa nu-ti dai seama ce rost mai ai in viata ,sa te fac sa plangi si sa te ranesti singur.De la mine se asteapta oamenii la taieturi , de la tine nici nu ar trebui.. Chiar nu ai avea de ce sa faci asta si nici ca ai !!
Stim amandoi ca nu s-a terminat si ca sa o luam de la zero ar fi cea mai mare prostie.
PS: daca lucrurile bune in viata sunt greu de gasit , ma bucur ca am dat de tine asa repede.
PPS: Tot te iubesc la fel de mult ca pana acuma .

3 comentarii:

  1. ei si pana la urma v-ati impacat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, apropo ( ce ai scris la profil) esti simpatica ...si mult prea inteligenta sa te lauzi.
    Eu asa vad. Da-mi te rog, un pahar cu apa de gresesc.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu, iti raspund aici...oamenii cu adevarat vii, cu sclipiri ale mintii...au acest stil de a fi glumeti pe tema lor.
    Mi-ai placut, sincer si clar !

    RăspundețiȘtergere