vineri, 17 decembrie 2010


Stateam de vorba cu clanta intr-o noapte oarecare , cu prietenul meu imaginar , Typpi , cu prietenul lui Pitic , tot imaginar si el , de la care imi cer scuze ca i-am uitat numele , si incercau toti sa ma faca sa inteleg care e semnificatia craciunului. Nu au reusit si au fost cumplit de tristi. Le-am zis ca nu e cazul.
Inca un an in care trebuie sa imi cumpar singura cadoul , cu banii mei -maxim 10 lei -  , an in care o sa ma ingras de la sarmalele mult prea unsuroare facute de mama , de la fripturile pe care am jurat ca nu le mai mananc , si multe altele ....
Mi-am pierdut spiritul craciunului si al sarbatorilor in general . Nu mai le inteleg , nu mai ma inteleg.
Noaptea de craciun e cumplit de trista pentru mine , ma face sa realizez ca a trecut inca un an , ca unii din oamenii la care tineam nu au cum sa fie cu mine si sa ma binedispuna prin simpla lor prezenta , ca i-am pierdut pe majoritatea si ca nu am cum sa ii mai aduc inapoi , ca nu am cum sa merg la mormantul lor sa le spun :"Sarbatori fericite , dragii mei ." si sa le pun un Kent lung , Malrboro , sau Vouge la cruce , ca nu am cui sa ii mai explic de ce nu imi plac sarbatorile.
In acelasi timp ma simt bine ca am cativa oameni care inca mai sunt cu mine , gen Carla , Jerry(panda) si Injunghiatu  , ca inca il mai iubesc pe Jerry desi am trecut prin multe , pe Carla ca inca mai o am aproape de mine , chiar si in mijlocul noptii , si ca Injunghiatu e mereu acolo ca sa ma faca sa rad , cu SCOTLAND-ul lui :)) .

Un comentariu:

  1. Daca mi-as gasi un prieten imaginar care sa-mi tina companie in noaptea de Craciun, probabil as fi exclusa din categoria "imbecililor sentimentali".

    RăspundețiȘtergere