luni, 6 decembrie 2010

Fara trecut de acum inainte


Uita cum eram . Uita ce sunt . Uita cum sunt . Nu mai pune la calcul cum sunt sau cum as putea sa fiu . O sa devin ce nu suport , poate asa nu mai sunt atat de des ranita fix de cei care nu credeam ca o sa o faca vreodata.
"Ia-o ....fa ce vrei cu ea , sparge-o in mii de bucati , arunc-o la gunoi , calc-o in picioare , fa ce vrei. Sau uita ca ti-am dat-o in primul rand... " ti-am zis asta acum cateva luni .....nu ma face sa regret atat am de zis. Ca intelegi sau  nu ce zic eu  , partea a doua. Doar nu mai intelege ce vrei tu , atat te rog.
Nu m-am gasit. Am sa imi fac un suflet nou , pe care niciunul dintre voi nu o sa-l cunoasca. Destainuiri facute pentru laude si compatimire... Sunt patetica.Si e numai vina mea pentru asta , dar intr-o oarecare masura , e si vina lui.
Vreau atat de mult sa ma suni si sa-mi spui :" Doar fi cu mine...atat vreau de la tine ....." Nici nu ai idee cat m-as bucura daca as auzi din gura ta un "Te iubesc" atunci cand nici macar nu cred ca o mai faci.Daca nu ma vrei , doar pentru ca te iubesc , spune-mi direct.Am crescut alaturi de tine , e ceva ce mereu ar trebui sa iti zic : stiu ca tu pleci pe zi ce trece. Stii bine ca as sta mereu cu tine , si poate ca din cauza asta inca mai esti. Ti-am dat cel mai mare cadou , inca de la inceput : inima mea.Acum nu stiu daca mai conteaza asta....Stiu ca incet totul se duce dracu.Tu esti o prioritate.Eu sunt o optiune? Daca animalele de pe planeta asta stiu exact de ce apartin , eu de ce nu stiu nimic , de ce nu stiu daca tie iti apartin , daca apartin cuiva....? Nu-i corect.As putea sa iti spun ca esti tot ce am nevoie? As putea sa iti spun ca "dragostea" asta e mai mult decat ce am simtit pana acum? Unele vise tu mi le-ai implinit....Altele-multe- tu mi le-ai omorat. Aveam luna ,cerul , soarele si stelele. Acum nici macar nu stiu daca mai avem ceva , orice , oricat de mic , orice lucru . Fa un pas inapoi si incearca sa realizezi ca aceste cuvinte trebuia sa le zis candva , si incearca sa intelegi si de ce le zic.


Ma fac altfel , si asta o jur. Nu ma intereseaza pe cine ranesc , sau ce presupune asta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu