joi, 4 octombrie 2012

Cassis



Ploaia asta calda imi aduce aminte de tine.
Pentru ca ea cade atat de puternic, fara sa poata sa se opreasca, la fel ca mine.
Se zice ca oamenii tristi, zambesc cel mai frumos.
Oamenii singuri sunt cei mai buni la suflet.
Oamenii cei mai raniti sunt cei mai intelepti.
Si toate astea pentru ca nu vor sa vada pe nimeni altcineva ca sufera la fel cum o fac ei.
E obsesia mea.
Daca mi-as prinde viata in fotografii, oare cum ar arata?
Uneori ma gandesc ca poate am fost facuta in asa fel incat sa fiu singura mereu.
Si apoi imi zic "nu renunta pana la final." 
Imi place sa ma mint ca asta ma ajuta intr-o oarecare masura.
Se zice si ca oamenii care nu dorm confunda realitatea cu visele.
Poate e adevarat.
Mi-ar placea ca visele mele sa fie viata reala.
Nici nu-ti poti da seama cat de trista si nefericita sunt.
Fiecare zi e la fel.
Aceasi oameni.
Aceasi rutina.
Si urasc cum sunt lucrurile acum.
Eram atat de fericita...
Dar acum, nu mai sunt.
Nici macar un pic.
Si nimeni nu stie asta.
Am realizat ca toate semnele pe care le am nu vreau sa dispara.
Si acum mai tin minte cand, de ce, si cum le-am facut pe fiecare in parte.
Si nu regret nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu