vineri, 26 august 2011

Monologul nebunilor


-Hei , esti ok ?
-Hei , inca mai esti pe aici . De ce nu ai plecat?
-N-am cum . Sunt tu , varianta nebuniei tale , cea pe care o negi de atatia ani.Deci , esti bine ?
-Oarecum . De ce ?
-Voiam sa stiu . 
-Ce s-a intamplat?
-Nimic . Vreau sa iti zic ceva.
-M-ai dezamagit....
-Poftim ? De ce , sau stai , prin ce ? Ce am mai facut ?
-Nu esti tu in felul asta....
-Care fel ?
-Asta in care te lasi adusa la pamant de oricine , dar mai ales de oamenii pe care ii iubesti . Nu te stiu asa. Deobicei erai mult  mai puternica , in felul tau , si nu aratai fiecare stare a ta .
-Mi-e frica...
-De ce ? De cine ?
-Mi-e frica de moarte , indiferent a cui , atata timp cat e o persoana la care tin .
-Dar de moartea ta?
-Nu .
-De ce ?
-Am murit si inviat de 8 sau 9 ori pana acum , deci stiu ce si cum. Nu mai am  motive sa-mi fie frica.
-Ai fugit de tine atata timp... de ce ?
-Nu am fugit de mine . Am fugit de nebunia , despresia , si poate si schizofrenia mea . Am fugit in intuneric ca sa pot sa ma gasesc.
-Si ? Ai reusit ?
-Nu.
-Si de ce nu mai incerci ?
-Pentru ca nu am de ce , mai exact . M-am plictisit.
-De tine ?
-Da . Si sa ma caut.
-Da drumul la muzica .Ce auzi ?
-O melodie care o vreau tatuata pe spate . De ce ?
-Crezi in versurile alea macar?
-Da .
-Atunci , ce mai astepti ?
-Poftim.... ?
-...
liniste .
-Stai ! Nu pleca ! Nu ma mai lasa iar cu intrebare fara raspuns.
-Tu stii raspunsul cel mai bine dintre noi toti .
-Tu esti nebunia mea , zi-mi !
-Pa !
Si pleaca incet , in timp ce eu nu aflu raspunsul la nimic.
O sa ne mai vedem , in noaptea asta , in timp ce incerc sa dorm.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu